Deze informatie is uitsluitend voor mensen die de Alarm-app gebruiken op een iPhone (iOS)

Urgent: Login in de nieuwe X-Guard Alarm-app

U HEEFT 

TOT DE ”OUDE” APP STOPT MET WERKEN

Stap 1: Inloggen 

Uw beheerder heeft de nieuwe app op uw telefoon geïnstalleerd. U dient nu in te loggen met uw gebruikersnaam. Deze heeft u reeds gebruikt om de ”oude” app te gebruiken. Open de Alarm-app op uw smartphone. Klik rechts op ”inloggen” en voer uw gebruikersnaam in. Vervolgens ontvangt u via SMS of e-mail een token die u dient in te vullen. Daarna bent u ingelogd in de Alarm-app.

Gebruikersnaam vergeten?
1. Open de oude app
2. Open het menu (rechtsboven)
3. Klik op je naam bovenaan
4. De gebruikersnaam staat nu in beeld

TIP: uw gebruikersnaam is vaak uw e-mailadres

Stap 2: Bluetooth Alarmknop koppelen 

Het is erg belangrijk dat u na het inloggen in de nieuwe uw Bluetooth Alarmknop opnieuw koppelt. Voordat u de knop gaat koppelen in de nieuwe app dient u eerst uit te loggen in de oude app

Klik vervolgens op de onderstaande knop voor de instructie omtrent het (opnieuw) koppelen van uw Bluetooth Alarmknop aan de X-Guard Alarm-app.

Lukt dit niet? Start dan uw telefoon opnieuw op, dit lost meestal problemen met koppelen op.

Uw beheerder verwijdert binnenkort de oude app

Zorg dat uw deze migratie uitvoert voor de deadline. Uw organisatiebeheerder verwijdert binnenkort de oude app van uw telefoon.

Op zoek naar meer informatie?

X-Guard maakt gebruik van cookies.

Als je onze website gebruikt, ga je ermee akkoord dat we cookies plaatsen. Meer informatie vindt je in ons privacy statement.