Snelle installatie d.m.v. QR codes!

Nieuwe collega’s toevoegen aan uw account? Het is een fluitje van een cent geworden! Enkel het scannen van een QR code is voldoende om nieuwe gebruikers aan te melden. Zelfs alle standaard instellingen hebben we al voorgeprogrammeerd.

Het aansluiten van gebruikers was altijd een vrij omslachtig proces. De klant moest contact opnemen met X-Guard, vervolgens moesten wij intern een omslachtig proces uitvoeren en was de klant zomaar een dag aan het wachten op een nieuwe aansluiting. Dat moest anders! De klant moet zelf in staat zijn om snel nieuwe gebruikers toe te voegen in het account, om snel nieuwe mensen te beveiligen. Dit hebben we gedaan door het ontwikkelen van een aansluit proces doo r middel van een QR code. U krijgt van ons een QR code, deze laat u door de nieuwe gebruiker scannen en automatisch wordt de nieuwe gebruiker toegevoegd aan uw account. Alle standaard instellingen zoals app gebruik, het opvolgings protocol en alle andere informatie zijn al standaard in de instellingen opgenomen. Op deze manier is het toevoegen van een extra gebruiker slechts enkele minuten werk en heeft u ons daar niet meer bij nodig.

De eerste klant die gebruik maakt van dit systeem is Makro Nederland. De Marko gebruikt X-Guard in alle vestigingen. Nieuwe medewerkers scannen eenvoudig de QR-code en zijn beveiligd. Ook tijdelijke medewerkers kunnen gebruik maken van de QR code. De accounts zijn daarnaast niet meer telefoon gebonden, maar persoons gebonden. Hierdoor kan door middel van het scannen van de QR code ook snel gebruik gemaakt worden van een vervangende telefoon bij diefstal, beschadiging of verlies.

Kortom een stukje extra gebruiksgemak voor alle betrokkenen! Wilt u meer informatie over het toepassen van de configuratie door middel van de QR code in uw bedrijf? Neemt u dan gerust contact op met ons.