Voor technische vragen over de installatie van de app, het koppelen van alarmknoppen, het plaatsen van de bakens etc., staat de Service desk voor u klaar. U kunt de X-Guard-servicedesk eenvoudig bereiken via de de chatfunctie (in de app en onze website), via mail info@x-guard.nl of u belt naar 088 126 12 12.
Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen is het echter verstandig om even een afspraak in te plannen. Een afspraak plannen kan eenvoudig via onderstaande knop:
RMA staat voor “return to manufacturer”.
Wanneer er iets binnen of buiten de garantietermijn kapot is gegaan of niet meer juist functioneert, dient u hiervan altijd een melding te maken bij de X-Guard Service desk. Wij kijken allereerst met u mee of we samen het probleem kunnen verhelpen. Als dit niet mogelijk is, wordt u verzocht op de materialen op te sturen naar:
X-Guard B.V. (t.a.v. X-Guard Service desk)
Welbergweg 50
7556 PE Hengelo, OV
Als er kosten worden gemaakt buiten of binnen de garantieperiode van uw product zullen wij hiervoor een offerte maken. Na ondertekening zullen de producten worden gerepareerd of vervangen
Voor garantiebepalingen bekijk onze algemene voorwaarden: