Functioneert de X-Guard Alarm-app op uw iPhone na een update niet meer naar behoren? Dan is het van belang dat u de Alarm-app opnieuw installeert vanuit de App Store.
Sinds enige tijd kan de Alarm-app gedownload worden vanuit de App Store. Het is daarom van belang dat u de Alarm-app uit de App Store download. Wanneer u de app opnieuw heeft geïnstalleerd, hoeft u zich niet opnieuw te registreren: u kunt inloggen met uw oude inloggegevens. Voor meer informatie over het updaten van uw Alarm-app, klik op de onderstaande knop:
Het is verstandig om na het opnieuw installeren van de Alarm-app te controleren of uw Bluetooth Alarmknop nog werkt. U kunt dit doen door eenmaal kort op de uw knop te drukken. U kunt vervolgens in de app kijken of het blauwe bolletje naast het menu-rondje even beweegt. Moet u de knop opnieuw koppelen? Lees via onderstaande knop hoe u dit kunt doen. Het is weliswaar geen probleem om een proefalarm te versturen. U weet dan zeker dat alles naar behoren werkt. Klik op onderstaande knop voor meer informatie over het (her)koppelen van uw Bluetooth Alarmknop: